torsdag, april 05, 2007

Äntligen påsk (=ledigt)

Den här dagen har jag väntat på hela veckan... vad skönt 4 hela dagar ledigt från jobbet. Inga egentliga planer har jag heller, men har massor med program på digiboxen som jag borde överföra till Dvd.

Man kunde kanske laga mat, för en gångs skull... jag är ganska dålig på att orka göra någon mat själv...

Om jag dammsuger och torkar över golven i morgon så är städningen avklarad, gjorde det mesta förra veckoslutet.

Det är skönt att det är Långfredag i morgon... så kan man inte rymma hemifrån för att ströva omkring i butiker osv.

Påskgräset klippte jag för första gången igår... i morgon ska jag pynta det med lite kycklingar osv ;)

klart, blåsigt, 4,7 grader

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Lyckliga du som får lata dig. Hoppas du får trevligt. Och att maten blir smarrig. Och kycklingarna fina. Kanske tar du även fram en Jesusstaty?
Nu vill jag se bild på DIG på din CYKEL! Seså.

X Man sa...

Några önskemål kan jag uppfylla, men inte alla :) Någon Jesusstaty har jag inte, och kommer knappast aldrig att ha heller.