lördag, april 21, 2007

Lördag


Dricker kaffe från min Hattifnatt-mugg som är min favori mugg för tillfället. Dricker nätan alltd kaffe från Arabias muggar eller koppar...
Har inga planer för idag... egentligen vore det skönt att bara mysa hemma och titta på tv... har massor med program som jag borde se på (vadå tv-slav), bädda ut soffan och ligga under en filt hela dagen... men tror nog att jag skulle bli trött på det också... är oftats så rastlös.
Kollade på Talang 2007 igår från TV4, dumt att någon kan bli sårad för att domarna inte tycker att ens insats passar just till detta program. Där var många bra uppträdanden.
Nu måste jag lyssna lite på Irina igen.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Njut av ditt kaffe.
Och stäng av tv:n.
Gå på DTM istället!

X Man sa...

Nej fan... vad skulle jag göra där :)