måndag, april 23, 2007

Missnöjd?

Hmm...

Idag fick jag lite höra om vad de planerade på sitt möte i Seinäjoki... på något sätt verkade som om jag vore onödig på den fronten... Ingen har sagt något direkt åt mej, har bara fått ett mejl vad de planerade och tänkte. Man kanske är lite känslig när det delvis handlar om en själv, men måste erkänna att det känns inte bra. Typerna som har kört den här saken (är inte min chef) beter sig som om ingenting hade hänt... man känner sig så tröstlös på ngt sätt. Chefens son som var med sade idag att ingenting skulle ändras i alla fall nu i början...

Nå jag orkar inte fundera på den saken nu... man känner sig bara så skit.

3 kommentarer:

X Man sa...

Nu måste jag kommentera mej själv... chefen sade idag att de har varit nöjda med mej... så jag tar delvis tillbaka det jag skrev igår.

Kim da Costa sa...

Hmmm... Jag önskar dig styrka och lycka.

X Man sa...

Tack tack... det är en bättre dag idag.