onsdag, maj 16, 2007

Yr

Vaknade för en timme sedan, nu känner jag mej lite piggare, men yr som man brukar efter att ha sovit eftermiddagssömn. Sov i 3 h, glad av att jag inte sovde bort hela kvällen. Någon hade druckit upp allt rödvin som jag hade, så jag måste fylla på lagret, och nu funderar jag om jag borde smaka på det jag köpte ;)

Skönt att det är ledigt i morgon när det är Kristi himmelsfärdsdag. Det enda som gör at det inte är så roligt är det att jag vet att jag har massor med jobb som väntar på mej på fredagen.

Märker att jag är på väldigt "bitchigt" humör, när jag samtidigt pratar med en kompis över MSN.

Detta är allt för denna gång.

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Jag har svårt att se dig "bitchig".
Hmmm...

X Man sa...

Nå i alla fall betedde jag mej så som jag inte velat, och var medveten om det, och varnade kompisen för det också ;)