lördag, maj 05, 2007

Bloggandet

Det är egentligen ganska konstigt, hur terapeutiskt det är att blogga... man kan skriva om händelser och hur man känner sig, utan att känna sig fånig. Emellanåt skriver man något helt dumt, men det gör inget heller.

Det är helt som med min bekant M från Åbo. Har sett honom ca 4 ggr på 10 år (eller kanske det är längre tid), men han är min "terapeut"... vi har skickat regelbundet sms åt varandra och det känns bra att han finns där någonstans :)

M om du läser detta (har avslöjat att jag har en blogg åt honom) tack för att du finns och kram :)

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Det ÄR terapeutiskt att blogga. Det är därför vi gör det. :)

X Man sa...

Men jag är ju så ny... började väl i mars... jag vet ingenting.

Kim da Costa sa...

Du lär dig, baby, du lär dig.