måndag, maj 28, 2007

Mår dåligt

Det var en verkligen jobbig dag idag, psykiskt. N som jag var ute med på lördagen efter jobbet, var så arg och trött på jobbet så att hon funderar på att säga upp sig. Det är ändå hon som får allt att hålla ihop. Det värsta är att jag tror att hon kan mena allvar, hon får inget stöd av chefen, utan bara skällor som inte sakliga. Det är egentligen varje vår så här, men det känns som om det är droppen som får bägaren att rinna över...

Om N slutar så kommer det att gå åt helvete, hon har ett ganska stort ansvar. Det känns som om jag borde också sluta om hon gör det... fast jag har inte råd med det för tillfället. Hoppas att allt går bra, min semester börjar om 3 veckor...

Tungt och jobbigt.

Annars är det helt ok, det är bara jobbet som får mej att må dåligt.

1 kommentar:

Kim da Costa sa...

Din branch som verkar så harmonisk.
Konstigt. Synd med allt drama.