onsdag, mars 21, 2007

Halvvägs till jobbet och hem igen

For med bussen lite över kl 8 påväg mot H:fors, på Gräsvikens metrostation ringde min kollega N från jobbet och undrade var jag var... Kollega O borde ha varit i kvällstur idag, men hon hade glömt bort det hela, så N frågade om jag kunde tänka mej att ta O:s kvällstur, vilket jag som en schysst person förståss gick med på, och N sade att jag kan komma 1 h senare än normalt, så får jag kompesation för onödiga arbetsresor...

Jag hann dricka morgonkaffet när jag kom hem igen, en sak som inte händer så ofta om jag skall till morgon eller mellantur.

Mulet, 3,7 grader

4 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Vad är mellantur? Vilken tid? När ska du blogga sensuella bilder på dig och din cykel?

X Man sa...

mellanturen börjar ca 9, morgonturen kl 6 och kvällsturen kl 12

Kanske ni aldrig ser nån bild på mej ;)

Kim da Costa sa...

Å, då förstår jag.
JO! VI VILL SE "HUNK PÅ CYKEL".
Så det så.

X Man sa...

Heh ;)