torsdag, juli 12, 2007

Förkyld?

Har någon sommarförkylning... på måndagen kände jag lite av det, på tisdag kväll hade jag stegring, igår kände jag mej mycket bättre, for på kvällen till butiken. Efter den resan kände jag mej lite sämre igen, och stegringen kom tillbaka. Idag hade jag torr hosta, svettades som om jag sått i duschen, började dessutom må illa och försökte spy någonting... For tillbaka till sängen och steg upp för ca ½ timme sen (13.15). Nu känner jag mej bättre igen, faktiskt som en ny människa. Ska nu börja dricka morgonkaffe, kanske man mår ännu bättre sen.

Har fortfarande problem med datorn/internet, ska putsa allt än en gång, så inläggena här kommer att bli få.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din semester=dataproblem. :(

X Man sa...

Men det kanske är löst nu... peppar peppar... kunde i alla fall skicka en test kommentar på din blogg, så om allt går väl; I'll be back ;)