söndag, juni 03, 2007

2 veckor kvar

Sen börjar den efterlängtade semestern. Får snart stress över den saken också... har abslout inga planer, eventuellt en kryssing till Stockholm, vi får se. Börjar nu plötsigt längta efter någon resa, men det är kanske "för sent ti stig tidigt opp" som min farsa brukade säga. Har varit så slö att jag inte ens vet när min bäste kompis M har semester, i fjol var jag ju på resande fot med honom, men man orkar inte alltid vara den som sköter om allt.

Igår var jag aktiv... dammsög, tvättade golvena, balkongen och badrummet. Och så diskade jag ju också.Nu känns det i benen att man har krypit omkring på balkongen med rotborsten... Har jätte ont på baksidan av låren.

På onsdag är det 10 års granskning av huset... de ska kolla alla lägenheter och allmänna utrymmen, samt utifrån... Får ej använda duschen på två dagar... slött. De ska nämligen också granska om det finns fuktskador.

1 kommentar:

Kim da Costa sa...

Haha. Här sitter vi med våra värkande kroppar (men välstädade hem).
:D