måndag, augusti 25, 2008

Sista veckan...

Nu började alltså min sista vecka... inte så dramatiskt som det låter, semestern tar bara slut..

Hade en härlig kryssning till Stockholm, njöt av varenda sekund, likväl känner jag mej lite nere och lite deppig... jag vet lite varför, men det kan jag inte gå in på här... allt är dock bara någonting som sker i mitt huvud... ingen har gjort eller sagt något åt mej som kunde såra mej, tvärtom, har bara träffat härliga människor. Kanske en del kan bero på oro... min "förtjusning" sms:ade mej under kryssningen att han hade lite problem med hälsan, inte någon förkylning eller sånt, utan lite allvarligare, men det borde gå bra i alla fall... det kanske är en del av min deppighet, den andra delen har jag som sagt kokat själv ihop... känner mej på något sätt otillräcklig... hatar mina 3 punkter... men de kommer idag...

Kanske det är en bättre dag i morgon?

2 kommentarer:

Abolin sa...

Så ingen semestersslut ångest än så länge. Hoppas du slipper den, för den är ju bara för jäklig. Hoppas din "förtjusning" inte är allt för sjuk, vore ju synd för er bägge ; )

X Man sa...

Well well... ska se hur det går... preliminärt har vi sms:at att vi ska träffas nu inkommande fredag... det är FM i fyrverkeri i H:fors... och det var ju på det sättet vi "separerade" fast vi nog aldrig var ngt par, men som vänner...