söndag, augusti 10, 2008

Förtjusning?

Hmm... har lite blandade känslor för tillfället... En kompis som jag inte haft kontakt med på typ 3 år dök plötsligt upp i mitt liv igen. Vi skildes pga en sak som båda tror jag att tyckta ha den rätta åsikten om saken... vi slutade bara ha kontakt efter incidenten. Före det var han en av de viktigaste personerna i mitt liv, vi pratade om ALLT mellan himmel och jord.

Han skickade först sms och dök sendan plötsligt, en vecka tidigare än väntat, upp på mitt jobb. En vecka senare kom han tillaka, så som det var meningen från början. Antagligen hände det ngt... han skickade sms för att takca för "tjänsten" och så blev det ett antal sms, och det gick väl fram att vi båda har känslor för varann. Jag var på måndagen helt "förvirrad". Vi har skickat några sms efter det, han svarar alltid... MEN ... sen börjar jag ju förstås misstänka att är det nu jag som är för ivrig... hörde sist på torsdagen av honom, vet att han på fre skulle åka till sin mor. Tänkte då att nu skall jag hålla låg profil för att se att kontaktar han mej... det har han i alla fall ännu inte gjort. Så jag och mitt dåliga självförtroende tror ej på ngt mer...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm... Hoppas det blir bra. Ibland kommer och går människor. Och så kommer de tillbaka...

X Man sa...

Hade redan ångrat detta inlägg... allt blev så passivt... men så kanske det gick lite framåt, en ska inte hoppas för mycket längre.