torsdag, januari 10, 2008

Vecka 2

Måndag: Vari i Stockholm, vädret var dimmigt och grått, när jag startade från H:fors började det snöa och var ca 2 minusgrader kallt. Ångrade kanske att jag inte köpte från NK Agnethas och Fridas skivor som inte var så dyra.

Tisdag: Kom hem från kryssiningen ca kl 12.00 var ledig från jobbet. Besökte mamma och låndade boken Femtio år med Silja, som jag köpte från båten.

Onsdag: På jobb... var så lugn dag att jag höll på att få spader, kände mej lite krassilg.

Torsdag: På jobb från kl 6-11, hände absolut ingenting, kände mej fortfarande lite krasslig. Sov 4,5 h efter jobbet, visste inte att jag var så trött. Kände mej lite sjukare när jag vaknade, men det gick om när jag tog lite piller ;)

Ska jobba fredag och söndag...

Borde välja vintersemestervecka åt mej, men har ingen aning om när jag skulle hålla den...

Har blivit lite lat med att blogga, fast jag tycker att det är roligt så känns det svårt att börja ett inlägg. Men det är säkert bara tillfälligt :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man ska alltid handla det man vill ha, när man är bortrest. Annars ångrar man sig...

X Man sa...

Men sån tur att Stockholm inte är så långt borta ändå :)