tisdag, januari 22, 2008

Semesterdag 1

Idag var det min första semesterdag... har nästan 2 veckor ledigt, ska nästa gång på jobb först den 4 februari. Vi tar ut i förväg ledighet för det vi hamnar göra över på våren, dessutom tog jag min vintersemester i samma veva. Har inte gjort något speciellt idag... sov sent och har slöat. I morgon tror jag att jag ska locka fram städtanten... får se hur bra det lyckas. Skickade sms (igår) åt kompis M och föreslog att vi skulle fixa mat tillsammans nästa helg om han inte har något annat för sig... bad honom att höra av sig, men det har han alltså inte gjort :( Han brukar vara dålig på sånt, och det är lite taskigt när man sen inte vet om det blir något av det eller inte, kan liksom inte planera fredag eller lördag på något annat sätt när jag har förslagit detta, men jag väntade ju mej ett svar senast idag... nå kanske felet är på mej, väntar för ivrigt.

Inga kommentarer: