tisdag, september 25, 2007

Ont de gör ont

Igår när jag skulle ge mej iväg till butiken så flög jag omkull på gatan... tänkte vricka foten, vilket ledde till att jag tappade balansen och flög med bröstet i marken, och därefter huvudet...

Fick ett sår i munnen som blödde någotlunda, men inte så att jag skulle ha begett mej till någon läkare.

På kvällen hade jag lite ont i bröstkorgen, så att jag inte kunde sova på magen, nu känns det som om jag hade ont i musklerna i sidorna speciellt, på dagen hade jag väldigt styv nacke, men det har gått om. Beror säkert på att man han spänna sig när man föll och därför känns det i musklerna. Tror att det är mycket bättre redan, får se sen när jag snart ska gå och lägga mej... är helt urtrött.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojojoj.
Hoppas det är bättre idag!
:(