lördag, november 17, 2007

Diverse

Veckan har gått fort... säkert för att jag har haft ledigt...

På onsdagen köpte jag en symaskin... ganska maskulint, eller hur ;) Har provat att sy upp 2 julgardiner, tror att jag lyckades ganska bra.

Orsaken för att jag sitter uppe den här tiden är det att jag har syrrans flicka här över natten och hon väckte mej ca 6.40 för hon hade kissat ner sej på soffan... tur att jag hade skydd på den. Nu ligger hon och tittar på Cartoon Network, jag funderar om man kan sätta tvättmaskinen på 8 på en lördagsmorgon... tror nog det.

Senare idag ska jag föra flickan till mormor (alltså min morsa) där är redan hennes bror.
De ska faktiskt skaffa katt, min syrra alltså, barnen vet inget om saken ännu.

Tror att jag ska börja tvätta nu... hejs svejs, ha en bra dag :)

Inga kommentarer: