söndag, oktober 21, 2007

Söndag morgon

Vaknade underligt tidigt, nån gång före kl 8, steg upp för att titta på program som jag ligger efter med, har hårdskivan full med olika program som jag "måste" se på ;)

Det var -3,6 när jag vaknade, så det verkar som om hösten äntligen var här. Igår kväll och tidigare på morgonen när jag tittade på tv såg jag talgoxar på min balkong, undrar vad de söker där? Kanske de plockar ngt från mina callunor som jag har på balkongen. Eller då tror de att mina pyracanthor är rönnbär.

Igår städade jag, dammsög och torkade golvena, samt tvättade bastun och väggarna i duschhörnan samt lavuaren och wc-stolen. Golvet torkade jag också i badrumet. Nästa vecka måste jag väl städa ännu noggrannare när jag får gäster på lördag, jag brukar slarva med att torka damm, så jag får väl satsa på det också då ;)

Nu håller jag på med att banda Sing a long på dvd som jag ska ha med när jag far senare till morsan.

Köpte från Stockmanns Galna dagar ett sånt där trådlöst system till datorn, så att man kan vara uppkopplad på nätet var som helst i hemmet, men jag fick inte det att fungera när jag provade förra söndagen, får se om jag orkar bråka med det när jag kommit hem från morsan.

Ha en skön söndag.

Inga kommentarer: